Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Öncelikle hiçbir zaman hasar işlemleri gerektirecek bir durum ile karşılaşmamanızı diliyoruz.

Sigorta şirketiniz tarafından teminat altına alınmış riskiniz ile ilgili hasar oluşması durumunda aşağıda belirtilen adımları izleyerek işlemlerinizin en kısa sürede ve kolaylıkla sonuçlandırılmasını sağlayabilirsiniz.

  • Hasar meydana geldiği zaman en kısa sürede sigorta şirketinizi haberdar ediniz. Hasar ihbarında bulunmak ve acil sigorta yardım hizmetlerinden yararlanmak için,poliçeniz üzerindeki iletişim numaraları yazılı MÜŞTERİ HİZMETLERİ'nden 7 gün 24 saat hizmet alabilir veya acenteliğimizle irtibata geçebilirsiniz.
  • Hasar işlemlerinizi hızlandırmak için, en kısa zamanda gerekli evrakları eksperinize veya acenteliğimize teslim ediniz.

 

Oto hasarları için yukarıda belirtilen konulara ek olarak aşağıdaki adımları takip ediniz ;

  • Hasarı, resmi kolluk kuvvetleri tarafından düzenlenecek olan tutanak veya taraflar arasında düzenlenecek anlaşmalı tutanak ile belgelendiriniz. Bu belge hasar dosyanızın sonuçlanması aşamasında, sigorta şirketleri için olmazsa olmaz evraklardan biridir.
  • Anlaşmalı tutanak ile belgelendirilen hasarlarda, hasar anında kazaya karışan araçların farklı açılardan plakası görünecek şekilde fotoğraflarını çekiniz.
  • Aracınız yürür vaziyette değil ise 7 gün 24 saat,sigorta şirketinizi arayarak çekici talebinde bulununuz. Eğer çekici hizmetini sigorta şirketinizden alırsanız, çekici ücretini kendiniz ödemezsiniz.
  • Aracınızı mutlaka sigorta şirketinizin anlaşmalı olduğu servislere çektiriniz.Sigorta şirketinizin anlaşmalı servislerini acenteliğimizin web sitesinden,telefonlarından veya sigorta şirketinizin müşteri hizmetleri hattından öğrenebilirsiniz.Böylece, poliçe genel ve özel şartları kapsamındaki onarımın güvenli ve hızlı bir şekilde yapılması sağlanır ve herhangi bir onarım ücreti ödemezsiniz.